Post by siocriszigvesi on Feb 11, 2022 2:04:17 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Brawl Stars ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Brawl Stars IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ mod mer ressurs ▞▞▞
▞▞▞ Brawl Stars 2022 version ▞▞▞
Irriterende at du ikke kan rapportere spillere, og trofésystemet kan være irriterende fordi det kan fraråde meg å spille karakterer med høyere rangering av frykt for å miste trofeer, og også irriterende hvis jeg bare ikke har en flott dag og jeg mister 50 trofeer fordi jeg fortsetter å tape
Det er moro😁
Features of our Brawl Stars addon - Every time you open a new page, Brawl Stars related images will welcome you - You can learn the time with
브롤스타즈 액션 sexg
브롤스타즈 액션 sexg
Du suger
Veldig bh.
Greit spill. Overprisede og halve kamper har du en afk på laget. Er i ferd med å slette den. Trist at jeg brukte litt penger på det. Å slutte seg til stammer hjelper ikke når de fleste ganger ingen er online. Redigere. Siden jeg skrev dette ble afks og feeders bare verre. Ikke noe rapportsystem. Jeg spilte tilfeldig et spill med samme afk to ganger, og spillet foreslo at jeg ble venn med dem fordi jeg spilte mer enn 1 spill med dem. Til tross for anmeldelser om lagproblemer har jeg ingen lagproblemer med å spille på 4g. Bare bot-problemer.
Dette spillet er over gjennomsnittet. Det visuelle, spillingen, kontrollene, alt flyter jevnt når det fungerer. Etter å ha spilt spillet i omtrent ett år eller så, har jeg imidlertid noen kommentarer angående det. 1) Kan du legge til flere modifikatorer i vennskapsspill og treningshulen? 2) Denne er veldig viktig, men vær så snill å gjøre Club League mer rettferdig. Jeg har bare to personer i klubben min, meg selv inkludert, og vi sliter med å rangere opp nå (vi er på Gold III akkurat nå). Takk igjen. Arrivederci.
Morsomt, men spillet er avhengighetsskapende på en dårlig måte. Kosmetiske skinn gjør det noen ganger vanskelig å si hvilken fighter du spiller mot, og kan bety tap.
Den nye oppdateringen er dårlig. Jeg begynner å bli strupet hver gang jeg angriper eller er i nærheten av en fiende.
Vanvittig morsomt og avhengighetsskapende. Mye action
Brawl-stjerner !!!!!!! Så bra
Enorme bildefrekvens faller med ny oppdatering. Matchmaking er det verste jeg har sett. Solo-oppgjør konstant folk slår seg sammen så 2 spillere hjelpe hverandre. Matchmaking bør vurdere kraftnivået til Brawlers sammen med trofeer fordi trofeer bare er et rot.
Bra spill!!! Elsker grafikken og den er veldig enkel å kontrollere. Bli vanskeligere også, men det er ikke problemet. Jeg hadde en konto som inneholder så mange ting. Men noen slettet den ved et uhell, og jeg skulle lage en supercelle-ID, men jeg hadde ikke en! Jeg lastet den ned igjen og prøvde å få en bekreftelseskode, men den sa at jeg ikke har en SuperCell-ID fordi jeg aldri opprettet en. Vennligst hjelp meg med å få tilbake kontoen min! 🥺
Denne appen er reva
Din pappa
Dette spillet er morsomt og alt, men når turneringer skjer (for eksempel grom-turneringen) er matchmakingen fryktelig. Jeg ble satt sammen med mange førstegangsspillere som ikke gjorde noe, og vi måtte kjempe med en haug med proffer.
Det er et kult spill og det er morsomt å spille når du ikke har noe å gjøre fordi alle slagsmålere har en spashl-ferdighet og det er mange kule skins for alle slagsmålere. pin pack får nye og noen ganger gir de også gratis pin og skins og brawler.😎
Dette er noe som alle vil spille med venner
Litt bra Amang us er bedre og last ned blant oss
브롤스타즈 액션 sexg
Advarsel: Betal for å vinne spillet. Det pleide å være et flott uformelt spill. De legger stadig til nye karakterer som er supersterke, men blokkert bak et sesongkort som du må betale for (det er umulig å tjene nok i spillvaluta til å holde tritt med innholdet. Fortsatt morsomt å spille, men ikke forvent å beholde opp konkurransedyktig med mindre du er villig til å bruke penger. Til utviklerne, vær så snill å slutte med pengehentingsteknikkene. Hvis du trenger penger, la spillere bruke penger på kosmetikk i stedet for denne BS.
Det er ille
Et morsomt spill
Dancing Road: Color Ball Run! Muzică gam
jeg ville gitt det 5 stjerner fordi det er et toppspill, men de siste 5 dagene nå stopper det på 50 % på lasteskjermen når jeg starter spillet, og sier kobler til server, og forblir slik i timevis.... hadde det veldig gøy å spille, men det ser ikke ut til å fungere lenger....
Sedelig
Dette spillet er kjempebra! Det er som om du legger en haug med forvirrende ting, og deretter blander det sammen til et fantastisk lett å forstå spill! Absolutt elsker det! 👍3v3-versjonene er fantastiske, og singelen er kjempebra! Det er heller INGEN annonser, og det er så fantastisk. Det faktum at du også kan sponse en spiller er også fantastisk.
JEG ELSKER DETTE SPILLET! Men i det siste har ytelsen gått skikkelig ned. Det henger overalt nå. Jeg prøvde å se om det var min forbindelse, men det er det ikke. Det henger i butikken, i spillet, selv når jeg fullfører oppdrag, dette er ikke morsomt for meg, da jeg prøver å konkurrere så mye jeg kan, men med all etterslepet er det vanskeligere enn vanlig. Hvis det skulle fikses ville det vært flott. Jeg vil gjerne gi 5 stjerner. Og jeg vil når jeg kan spille uten avbrudd
Det er for mange roboter!!! Da jeg presset en av mine kranglefanter til rangering 19, har hvert spill jeg spiller minst 3 roboter som målretter meg i showdown. De vil være rett ved siden av hverandre og skyte på meg. Jeg liker fortsatt dette spillet, men jeg kan ikke spille uten å miste trofeer, og robotene gjør spillet nesten uspillbart.
Jeg er fan, men jeg ble hacket min første profil nå er jeg noob igjen og hadde 26.827 trofeer nå har jeg 241
Dette fortjener 1 stjerne. Flere roboter enn spillere, faktiske spillere er konstant inaktive/sørger, 0,3 sekunder eller mer input-lag for ferdighetsutløser er mentalt, utviklere behandler samfunnet som en bank å stjele penger fra, eventuelle "balanse"-endringer er hentet fra "proffer" eller bare fordi Utviklere ønsket å gjøre dem, ingen rapporteringsfunksjon for noe annet enn laug og kart, det er blitt vanskeligere å få nye brawlere, så jeg håper du liker å spille de samme ti karakterene, nye kraftnivå 11-ting betyr WHALE OR DIE.
Ok, jeg skal innrømme at jeg tok feil om dueller. Det er sannsynligvis min favorittspillmodus nå. Det er mye lettere å vinne trofeer i en modus som krever dine egne ferdigheter. Dette var en sårt tiltrengt modus og forhåpentligvis forblir den.
Spillet er veldig underholdende, jeg anbefaler dette spillet mye, spillet er et 3v3-spill med 50+ slagsmålere (karakterer) som alle har forskjellige evner. gleder meg til å se fantastiske ting som supercell vil gjøre. Jeg har vært her siden 2018 elsker dette spillet så mye anbefaler det virkelig.
En av de mest spilte MOBA-ene for øyeblikket er Brawl StarsSpesielt siden det byr på mye action kombinert med et morsomt miljø. Men en av problemer De som
Jepp
🥰🥰🥰🥰🥰🥰🥰💋💋💋💋💋💝💝❤❤❤❤
Fantastisk spill! Dere bør alle installere dette, det underholder meg 24/7 når jeg trenger det. Det svikter meg aldri uansett, det eneste dårlige er at det står at jeg ikke har internett, når jeg har internett.
alder 10+ (Jeg) Flerspiller moro skjemmet av langsomme kontroller og en langsommere sliping. iPhone, iPad, Android; Actionspill. Lagre Vurder app Dele Spill
Clash of Clans